Samedi le 5 janvier/Dimanche le 6 janvier

Jag har precis kollat klart på "På Smällen" med Katherine Heigl (Grey's Anatomy). Den var så söööt! =)
Blev värsta glad och fick energi, ville lyssna på musik och dansa haha! xD men det går ju inte, klockan är typ mitt-i-natten-inte-tid-för-att-dansa. Dessutom ska jag gå och lägga mig "tidigt" idag, och måste gå upp 10 i morgon om jag ska ha någon som helst chans att orka gå upp på tisdag, utan att försova mig. För då är det.. *trumvirvel* Skoldags! Fy fan. 1 och 1/2 år kvar. Sen får man ut och se världen!

Jahapp, bara veckor efter att E kommit hem från två lyxiga veckor i Thailandet, då åker V iväg på solsemester hon också! Och T är uppe i norr och åker skidor (eller hon har varit hemma någon dag nu, men typ hela lovet var hon borta). Vad är det här? Jag och A funderade seriöst på att packa ner oss i V:s väskor. Vi skulle säkert få plats. Skulle kunna spela kort och allt ju. Fast efter ett tag skulle det nog bli lite jobbigt. Näe. Och sen skulle man bli så brun där borta av sol. Säkert solsting och allt. Näe kanske bättre att stanna hemma i denna snö och blåst som är som att få 30 kallduschar varje gång man går utan för dörren. Ja det är bättre.

Lyssnar på massa techno nu. Men efter ett tag måste jag byta. För det finns inget som slår "Sweetness" med Jimmy Eat World. Tror jag.

2 1/2 månader till USA. Jag och Hildur ;) Yeaaaah!


Kommentarer
Postat av: Marja

Jag har också sett "på smällen"! Underbar :) Egentligen tror jag det var speaking as a talking machine... Har ingen aning i vilket avsnitt. Fast inte så långt i början. Tror Donna är blond :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback