Rödhårig

Jag är rödhårig, yess I ääm!
T
och A var at my place today och färgade mitt hår. Älskade röda färg =D Det är snyyyggt. Rock on dude!
Vi åt fullkornsvåfflor (som jag var bäst på att göra) med massa olika sylt och marmelad och glass.
"Våfflan" sa dom att jag borde heta. Hahaha =P

Sen blev vi heelt crazy  like bananas. Haha kul var det!

I should become better on my english, the journey to US and A is just weeks away (soon). Plus, I want to have a great grade in the course English B.

Har haft värsta grejta dagarna lately, i går var en bra dag med städning (här behövdes städa kan jag säga!), träning och film på kvällen (med hallon och thé) och denna dag var bara fylld med skratt! =D

I'm ready for school tomorrow. Boooring but what can you do?

Dagens låt:
Britney Spears - (You drive me) Crazy

Thanks!


Kommentarer
Postat av: Fridah

britney! :) haha, ha en fortsatt jättefin kväll, :)

Postat av: johanna

joo hon e lite speciell :P men gamla låtarna e rätt bra faktiskt ;) tack!

2008-01-10 @ 19:30:06
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback