31 januari

Praktiken är nästan slut nu. Bara en vecka, men det är bättre än ingenting =D Jag har haft askul på min praktik! Varit med om mycket, träffat många nya människor och skrattat en hel del! I morgon är sista dagen, sen e de back to school... på tisdag! Är ledig på måndag, det är najs ;)

Bara för att man har praktik betyder inte det att man slipper plugg, nej nej. Nu måste jag nämligen sitta ner och bearbeta min läxhög som inkluderar: historie plugg om stormaktstiden (så tråkigt, prov om en vecka!!), ergonomiuppsats (idrottsgrej), läsa franska bok + anteckna glosor (trés dificile ska ja säga! 20 sidor per dag? Knappast att jag klarar det!) och skriva en del om praktiken.. phu. Dessutom ska jag läsa massor i "Robinson Crusoe" för ett projekt i svenskan. Det är bare å börja!

Imorgon slutar jag rätt tidigt, sista dagen på praktiken som sagt, och sen ska jag in till stan och shoppa med M! Det blir kuuuul =D

Man kan räkna ner i veckor nu till USA. Asså veckor. Det är inte långt kvar!! Tjohoo!

Over and out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback