23 januaaari (börjar året feebruari kommer näst..)

Filmvärlden har förlorat en stjärna....
Ingen kan väl ha missat det tragiska som all media rapporterar om just nu? Heath Ledger har hittats död.
Han var bara 28 år! Hade en dotter tillsammans med Michelle Williams, men framförallt var han en imponerande skådespelare. Filmer han har gjort är (exempel): Tio orsaker att hata dig (min favvo!), En riddares historia, Brokeback Mountain och Casanova.



Sitter här och försöker värma mig (värst vad det har blivit kallt nu då helt plötsligt!) med hemstickade - av världens gulligaste mormor - benvärmare och sockor på fötterna.
Ska snart kolla in fyrtionde-nånting avsnittet av Andra Avenyn.

Idag är jag en riktig pratkvarn! Babblade bort halva franskan + lite av hemresan till att förklara Frankenstein för V, såg filmen i går med klassen. Prat prat prat babbel babbeeeelll... sån är jag ibland. Take it or leave it, typ.
Bättre att prata för mycket än för lite.. eller?

Gossip Girl börjar 29 januari på Kanal 5. Jag lär sitta bänkad framför TV:n! Man måste ju kolla vad det är för nåt.
Dessutom är Penn Badgley med i serien, han som spelade brorsan till John Tucker i  "John Tucker Must Die"
Interesting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback