15 januari

 
Coldplay i Globen 2005

- Okej bilderna är inte de bästa.. Kommer i håg den där konserten som om det nästan var i går! Allt var så spännande. Jag fick gratisbiljetter, VIP (annars låg ju priset på 300-400 kronor), och bjöd med min kusin S. Vi hade jättekul och jag bara strålade av glädje! På första bilden är bandet på scen + det stoooooora publikhavet, på bild nr 2 är ballongerna dom släppte ut när bandet körde låten "Yellow". I remember!

I dag var klassen på Armémuseum. Intressant men läskigt... eller, obehagligt snarare.
Sen var det bråttom hem igen för att hinna överraska pappa. Det blev bra! Hade köpt en film med Bruce Willis och rakbalsam till honom. Han blev glad, tror jag i alla fall.

Nu ska jag fortsätta med städningen av my digital photoalbum.
Inte länge kvar till USA nu! Längtar =D


Song of the day:
Coldplay - Yellow

"look at the stars
look how they shine for you
and everything you do
yeah, they were all yellow"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback