Jag vill ha fredag idag

Och det är fredag! Wohooo!!! =D
Sista dagen på praktiken idag! Kommer att sakna det, hade verkligen kul där! Kanske återvänder en dag som arbetssökande? Who knows..

M blev sjuk i går, feber sånt jobbigt, så hon kunde inte följa med idag. Men jag hade rätt kul ändå! Åkte först efter jobbet in till skolan för att hämta psykologiboken som jag glömde innan förra helgen (dumma miiiig) och vi har ju läxa till tisdag.. det var lite jobbigt att komma tillbaka när man inte varit där på en vecka! Men det gick bra =P
Sen åkte jag och shoppade i 1 1/2 timme - det var mucho fun!

Köpte en kofta och en kortärmad skjorta för sammanlagt 230 spänn. Brukar aldrig fynda på rean, men den här koftan var nedsatt från 399 kronor till 149 och slutade på 89 kronor! Det gillar vi!

Hahahaha, har ni sett den där reklamen på tv för Kavli räkost? Den lilla bebisen som börjar dansa till "that's the way aha aha I liiike it aha aha" när han får räkost på smörgåsen? Sköna moves alltså ;)

Dagens citat:
"Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv"

NU: Sen middag (färsk pasta med tomatröra - mumsmums!) och Let's dance och senare "Hjälp!". Det är ny säsong och Filippa Bark ska tydligen vara den nya recpeptionisten! You go girl!

Kommentarer
Postat av: Marja

Har vi psykologi tills på tisdag?? Men hon har ju slutat...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback