27 februari

Om nån tycker att jag tjatar för mycket om USA så kan ni sluta läsa nu, för USA lär jag blogga om en hel del framöver... =)

I måndags var det filmkväll hos Maria. Vi gjorde hasselbackspotatis, som blev smöörig. Vi gjorde lite fel, haha. Men den smakade bra. Fast jag hade svårt att släppa det där med potatisen, för Marias bror som är kock skulle äta samma mat som oss och han märkte säkert att det var fel! Haha =P

En månad kvar till USA - Whohooo!!
I går åt vi Jelly Beans och skrev packlista. Haha, kanske lite larvigt att göra en sån stor grej av att skriva packlista, men det var askul! Vi övade på engelskan och lärde oss att dansa via nåt klipp på YouTube. Jag kom på att jag måste köpa en ny resväska, och sen är det massor med annat som måste fixas innan vi åker. Och skolan... uusch jag kommer att missa så mycket. Men det spelar ingen roll, för vi ska åka till USA! Tjohooo! Är ganska glad, om man säger så.

Jag har insett att detta sportlov kanske blir mer stressigt än de senaste veckorna i skolan... måste göra det, måste göra det, plugg plugg plugg, träffa människor, träna träna, försöka ha någon sovmorgon här och där, och ändå ta det lugnt och ladda om batterierna! Men är samtidigt kul att ha grejer att göra, eftersom jag kan bli rätt rastlös och uttråkad på en-veckors-lov.

Plugg denna vecka:
Psykologi - Uppsats om filmen "Tillsammans" (heelknäpp film!!)
Historia - Inlämning där man ska svara på nån tråkig fråga
Matematik - Prov på fredag, andragrads.. blabla. Panik!!

Yes, that's it. Nu måste jag nog börja på den där psykologiuppsatsen.
Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback