23 februari

Det är lördag, det är helg, det är sportlooov - Yeey!
Äntligen, en paus från skolan. Det har varit läxor och inlämningar hit och dit, stress och press tills det kör ihop sig i huvudet och man knappt orkar vakna på morgonen. Men nu blir det andra bullar, en vecka i alla fall.
Om man summerar vad jag kommer att göra på lovet så låter det så här: "träna, plugga, sova, träffa kompisar".
Ja, den här veckan är till för att ladda om batterierna!

Resan närmar sig med stormsteg, och vid det här laget är ungefär allt jag säger på något sätt kopplat till USA. Ni får ursäkta mig, men jag kan inte låta bli! Det ska bli så jääääkla kul! Jag och Hildur i Amerikat, inte mycket som slår det ;)

Det amerikanska klädesmärket Forever 21 har supersnygga kläder, till bra priser dessutom.

NU: The Hills och kexchoklad

Kommentarer
Postat av: Hannah

snygga kläder, haha ska nog också köra the hills nu.

Postat av: Marja

Shit vad kul att åka till USA! Jo, retoriktalet gick som jag tänkt mej. fast det lät lite för inövat... Jumper var inte direkt någon favorit, inte jättedålig, men inget jag rekomenderar

2008-02-24 @ 13:05:40
URL: http://www.marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback