Twilight-feber!

Efter Twilight-filmen har jag längtat efter att få läsa böckerna. En sådan spännande bok vill jag helst läsa på orginalspråk, och gärna ha orginalomslaget också (de är såå snygga, alla 4 omslagen) =) Efter massa letande på internet och i bokhandlar blev det ett köp på Pocketshop - Twilight, på engelska med filmomslag. Första boken säljs nästan bara med filmomslag nu, men dom andra 3 är orginal i alla fall.


Nu har jag börjat läsa den och det är spännande! Jag absolut älskade filmen, och nu när man läser boken fattar man att det finns mycket mer i berättelsen de inte tagit med i filmatiseringen (daaah =P). Ännu mer läsgodis =)

Dagens låt:

Robert Pattinson - Never Think

Kommentarer
Postat av: Malin

om my gosh, jag höll på att glömma pappas födelsedag! vad ska vi köpa? :)

Postat av: Malin

om my gosh, jag höll på att glömma pappas födelsedag! vad ska vi köpa? :)

2009-01-07 @ 00:29:11
URL: http://perla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback