Life is good

Det här kom jag hem med i går:

 

Tröja, Gina Tricot
Kort jacka, New Yorker (kostade 399 men den såldes på rea för 99 kr!)
Kofta, Gina Tricot
+ Ribbade leggins från Gina Tricot och vantar från Indiska


Det här kom jag hem med idag:



Aftonbladet+Sofies mode, Gratiskataloger från Ving & Fritidsresor (kul att drömma sig bort),
Veckorevyn, Varma Koppen (potatis & purjolök), Nötter,
Halsband & armband från någon utförsäljning


Kanske lite töntigt att visa upp här vad man köpt, men när det är någon man är riktigt nöjd med så är det kul! =P
I dag började vi halv tolv, åt på Burger King, kom försent till lektionen som visade sig vara valfri plats för oss, satt och snackade lite och planerade PA-arbete och sen tog jag en sväng på stan. Fixade tillgång till internetbank (nu när jag är 18 åår!) och stannade vid en stoor butik me utförsäljning av massa smycken. Där köpte jag det som finns med på bilden, gillar speciellt det svarta armbandet!
Sen gick jag till ICA och Pressbyrån och köpte lite smått och gott.

Allt känns så bra, och det känns fel. Helt sjukt egentligen. Men det känns liksom oroväckande att allt är bra. Hela helgen var rolig, både fredag lördag söndag. Det går bra i skolan, bara två-tre pluggsaker kvar innan jullov, jag har asbra koll på pengarna, har underbara vänner & familj och det är inget bråk nånstans just nu. Jag är bekymmerslös! Ingen ångest, ingenting. Det känns jättebra!
Nej, jag ska sluta va så misstänksam och njuta av en liten paus från min "kroniska" stress. Live for the moment! Eller nåt
=P

Nu ska jag dricka varma koppen, äta nötter, läsa tidningar. Slappa och sen plugga lite!
Hoppas ni också har det så bra som jag i dag =)

Faan va livet är bra ibland! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback