Yours to hold

Jag har hittat två fina låtar med Skillet (grymt bra band som man kan lyssna på när man är glad ledsen eller arg, vad man än är så funkar de alltid!), Yours to hold och Older I get.
Bra musik är det.

Hittade ett annat band jag inte hört förut, The Academy is... heter dom. Check out their
myspace.


Idag blir det hemlagad pizza och filmkväll. Äter jag ofta hemlagad pizza? Kanske =P Men det är så gott och mycket bättre än den där fettdrypande som finns på vissa pizzerior.

Wedding Daze och Linas Kvällsbok heter dagens filmval, hoppas dom är bra! (Linas kvällsbok har jag sett en gång, inte jättebra men ok).
By the way så har videobutiken slutat hyra ut Dagboken (the notebook)!! Neeej. Den hade typ gått sönder eller nåt. Men det är ett tecken, nu måste jag köpa den på cdon.com =)

Puss å kram skum tomte (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback