Thank God it's weekend!

En sak jag älskar en sån här lördagseftermiddag är att koppla in superhögtalarna i min bärbara dator och lyssna på musik på högsta volym! Fett me nice! Haha ;P
- Just nu spelas Beat it med Fall Out Boy feat John Mayer (michael jackson-cover).

I dag har jag tränat! Mer än en vecka sen jag stod på det där löpandet på gymmet, jag har tänkt tanken att jag ska träna flera dagar nu, men först idag blev det av! Promenad och styrka, så nu är jag glad! =)

För några nätter sedan drömde jag att jag var tillbaka i USA... ååå jag vill verkligen dit igen! Au Pair, plugg, semester, jag vet inte men jag vill dit! Såg När & Fjärran i veckan då Tobbe Trollkarl och Dogge Doggeliteo åkte på roadtrip genom Florida, och då längtar man ju ännu mer! (Förresten sa Dogge "Fett me nice" hela tiden så jag har hakat upp mig på det uttrycket nu =P)

Har ni sett Pink's video till nya singeln "So What"? Haha den e grym ;) Hon åker gräsklippare på motorvägen, sågar ned ett träd och kastar ägg på en bil som tillhör ett nygift par.. videon finns på youtube med lite dålig kvalité, sen hittar man den nog på hennes officiella hemsida också. Pink är cool, hon skiljer sig från mängden och står för det! Det är girlpower.

Ikväll ska jag för ovanlighetens skull ut och äta på restaurang. Buffé var det visst.. mums! =D Vi är ett gäng nog ett gäng på 6 eller 7 personer, det ska bli kul!

Dagens låt:
Pink - So What

Nu ska jag höja volymen ännu mer och börja städa mitt bombnedslag till rum.. grejer överallt! Ojoj.

xoxo (puss och kram) // johannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback