Onsdagskväll

Är bara inne på 2:a veckan i skolan, men är redan helt slut! Jag trodde jag skulle vara piggare nu efter helgen men icke.. i dag var det särskilt roligt (inte) att vakna kl 6.00. Första lektionen var Engelska C. Det var lite jobbigt att ha 2 timmar i sträck men det verkar vara en spännande och lärorik kurs! Piggnade till lite sen men ville ändå bara att dagen skulle ta slut, så att jag fick gå hem och sova.

Det positiva är att veckan verkar ha gått jättefort för snart är det fredag igen! Yaay =D

Positiva nr 2 är att jag bokat och hämtat ut tågbiljetterna till Linköping, åker dit över helgen om några veckor och hälsar på min kusin (hon som ska gifta sig i vår). Vi ska shoppa, skvallra och äta! Kollade igenom gamla bilder och hittade lite från förra gången jag var där, nån gång i åttan-nian. Då var det vinter och jättemysigt!

Nu ska jag lyxa till det lite med en jättegod smothie med sorbet! Dessutom får jag inte missa de sista två avsnitten av Project Runway (nu på 3:an).

Dagens låt:
Ashlee Simpson - Outta my head

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback