Jobbe? Nej semeste

Efter tre dagar på Gotland kom jag hem i natt, trött som en get. Men glad =) Har haft tre dagar på "landet", i stugan in the middle of nowhere, utan rinnande vatten och den lilla elen som finns drivs av solfångare. Det blev rena släktträffen, för vi bodde där med morbror och co. Det var kul! Vi spelade massa kort, grillade, åkte och tittade på raukarna, spelade badminton, sköt pil med båge ute på ängen, hälsade på kossorna, letade efter blåbär och shoppade lite i Visby. Spöregn två 1/2 av tre dagar, och då menar jag att det ööste ner. Inte så kul, men vad ska man göra?

I dag ska jag åka och köpa färg till min vägg (om jag orkar), har hittills tre alternativ att välja på till färg: kulörerna Plommon, Kärlek eller Djungel. De två första är mörk/vinröda och den tredje är grön. Hmmm.. målarparty blir det nog ialla fall. Med bullar och saft och penslar och färg överallt =)

Dagens låt:
Rihanna - Disturbia
Dam dam di dam dam dam...

Jag vill flytta till Amerikat när jag blir stor. Plugga lite, jobba lite, träffa en amerikan och flytta dit. Haha! =P

Ska hyra film idag också, för det är fortfarande dåligt väder. 27 dresses och Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta tror jag att det blir.

Tjingeling! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback