Freeedag!

Äntligen fredag =D Vi har bara gått i skolan i 3 dagar men jag är ändå helt sluut. Så jag hoppas att jag kommer tillbaka på måndag glad, pigg och postitiv! (Som jag egentligen vill vara men antagligen inte ät =P)

I går tränade jag på det kombinerade gymmet/simhallen. Körde lite styrka som syrran visade mig och sen sprang vi på löpband. Det var den roligaste träningen på länge!! Jag sprang inte så mycket (dumma knän), jag gick jättefort istället, det var lättare på löpbandet än ute på vanlig promenad. Det blev 2,1 km, vet inte hur mycket det säger egentligen men det kändes bra, var kul och tog rätt mycket på energin!

I maj nästa år ska min kusin gifta sig (grattis grattis grattis!), det ska bli så kul för jag har aldrig varit på bröllop såhär i nutid (tror jag var på två när jag var 4-6 år). Hur klär man sig på bröllop??! Det ska ju vara lite finare men man vill inte vara för uppklädd. Låter som värsta problemet men jag har ju ingen aning vad klädkoden är =P
Jag kan bara drömma att ha på mig något från forever21. Jag älskar Forever 21 och deras fantastiska priser. De har ett sånt stort utbud med allt från jätteglammiga kläder till basplagg för priser billigare än H&M ibland! Tummen upp för det! =)



Jag tror att jag har blivit beroende av Cola light. Helgberoende, för i skolveckan dricker jag ingen läsk.. ni vet precis som att alla verkar dricka vatten när man är jättejättetörstig? Ibland verkar alla som jag ser dricka cola eller cola light, haha =P
Jag älskar cola light men jag vet att det inte är så bra..

Från en sak till en annan, en häftig grej dom har i USA är Crystal Light, pulver som man blandar med vatten så blir det saft! Finns säkert 100 olika smaker! Dom har oxå Crystal Light On the go som kommer i ett paket med små rör för en 50 cl vattenflaska, vilket är praktiskt eftersom det dricks mycket flaskvatten over there! Köpte med mig hem peach tea (I love) och fruit punch. Om man råkar spilla dock så går det inte att få bort färgfläckarna som pulvret/saften ger.. hehe.
Jo, jag har fått värsta USA-sjukan igen, bara längtar dit och pratar om det! Snyft. Men jag kan inte drömma mig bort så mycket som jag gör, nu måste jag fokusera på verkligheten lite granna, skäms på mig.

Har kommit på ett ganska roligt pysselprojekt som jag räknar med att bli klar till studenten om jag börjar lite smått nu. Hoppas idéen funkar! =)

Dagens låt:
Ashlee Simpson - Boyfriend

Kommentarer
Postat av: Marja

Väldigt söt klänning det där! jag blir beroende av varmchokald och chailatte jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback