Äntligen! Eller?

Så är första skoldagen förbi. Det kändes likadant som att komma tillbaka efter ett höstlov. Och ändå har vi haft nästan 3 månader ledigt, som bara försvinner poff! så fort man är tillbaka.

Dagen var rätt lugnt, mest information, utdelning av busskort och schema och sånt.. Sen åt vi lunch och efter det gick jag, E och A på möte inför Insparksfesten, vi ska vara med och ordna den! Det blir nog kul, kommer fortfarande ihåg när man själv gick på den. Allt var nytt och spännande, och jag hade världens självförtroende den kvällen! =D

Nu har jag börjat sista året i gymnasiet, trean. Helknäppt, jag kan inte förstå det riktigt.. om typ 10 månader är det vi som står och bankar på dom där dörrarna och vill springa ut. Wow. Fast det är ju nästan 1 år kvar, och vägen dit blir nog rätt kul också!

Igår kändes det som när man var liten och förberedde allt inför första skoldagen efter sommarlovet. Jag packade väskan och valde ut kläder (haaha, jaa barnsligt jag vet =P). Men det var rätt bra, för jag kände mig jättesnygg idag i mina nya jeans, jättehärligt modell som heter "Carrot" från BikBok, fyndade på rean för någon månad sen. Endast 200:- var priset och det är dom härligaste jeansen jag har haft! Tummen upp!

Nu ska jag titta på andra halvan av Leagally Blonde 2 som jag började se igår (Vääääldigt rosa!!!), sen det första avsnittet i säsong 4 av The Hills (sändes igårkväll amerikansk tid = i natt svensk tid) som är tillbaka nu.

Senare ikväll ska jag åka och simma, har så himla ont i knäet så jag hoppas att det hjälper!

Dagens låt:
The Veronicas - 4ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback