4 dagar kvar...

... tills skolan börjar igen! Sista året i gymnasiet, det blir nog rätt bra.
Kollade schemat förut och det såg helt okej ut. Med tanke på att jag inte kommer ha någon idrott (yess!)  som dom andra på fredagsmorgonen så är fredagarna rätt härliga!

Jag har inte hunnit träna något sen i måndags, träffades kusin från Dalarna i onsdags och vi åkte till mormor och morfar, i onsdags målade jag nog hela dagen och igår blev det kusinträff ute hos mormor. Men idag ska jag träna! Hoppas jag.. Och så måste jag lämna lite filmer och köpa lite skolgrejer. Hoppas det blir filmkväll ikväll! =D

Nu måste jag fixa lite mer på väggen, fylla i där det saknas färg, städa och ta bort färg från golvet (hehe). Kanske möblera mitt rum så det inte ser ut som en röra. Just nu står ju allt inklämt i ett hörn...
Väggen blev fin! Härligt vinröd som jag ville ha den! V, A, T och E hjälpte till vi målade väl ett bra tag, sen åt vi lunch och babblade och sen målade lite till. Snygga (och knasiga) bilder blev det också men dom hamnar inte här =P

Dagens Låt:
Paramore - That's what you get

Kommentarer
Postat av: Gratis smink :)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=94965

2008-08-17 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback