Vårskrik

Var det nån som såg Grey's Anatomy igår eller??!! Asså shiat vilket konstigt avsnitt!! Kaos Kaos Kaos! Till och med den där kanal 5-rösten som berättar om programmen sa "Oh shit!"  Haha =P 2 veckor tills nästa avsnitt.

Våren är hääär! Tjiiiihoooooooooooo (mitt vårskrik precis som i Ronja)
Idag var den slappaste dagen på länge.. 3 timmars "håltimme" (valfri plats) ute i solen. Niiice.
Och nästa vecka blir inte dum den heller! Valborg och grejer.
Fast det är ju en del skolgrejer tills dess; franskaläxa, matteplugg, psykologiprov, idrottsgrej.. blablabla. Det klarar man av, för nu är det våååår!!!! Jag har gjort en totalvändning i mitt humör, är glad och bekymmerslös, vilket var ett tag sen man var.
Köpte dessutom med mig en smoothie från Chiqita (?) ni vet den där dom har börjat sälja på pressbyrån? Muuums =D Jordgubb-banan är godast för den påminner om "very berry"-smoothien jag åt på Jamba Juice i Amerikat.. Längtar tillbaka dit!

Har gjort en del shopping på senaste, ny jacka och ny väska så nu är jag snygg som en snygging! ;)

Dagens låt:
Rooney - Are you affraid?

Nu är det dags att röja upp på mitt rum här.. så stökigt det kan bli ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback