Svävar på små moln med cd-skivor

Lycka lycka lycka lyckaaaaa

Fick mitt tjocka cdon.com paket idag =)
I den fula bruna paketpåsen låg:

Rooney - Calling the World (cd)
Fall Out Boy - Infinity on high (cd)
Medium - första säsongen (dvd)
Liza Marklund - Nobels testamente (pocketbok)

Okej okej, cd-skivor kanske är lite old fashion, men en del musik bara måste man ha på skiva - som
Rooney och Fall Out Boy! Himla snygga cd-omslag också =) Goodie goodie!
Jag visste inte ens att Rooney var lanserade i Sverige, upptäckte dom för länge sen när jag kollade på OC(avsnittet när dom är med i serien är väldigt roligt förresten =P) Lyckaaa! Dom är bäst, särskilt låten "When did your heart go missing?" *tralalala dut du dut*
Fall Out Boy kostade bara 79 spänn för det var 50% rea. Tummen upp för den!
Och Medium, ja jag letade efter en dvd-box och Medium är aldrig fel
Boken fick man för 9 kr, nåt specialerbjudande

Jag svävar på små moln med cd-skivor!! =)
Är jätteglad idag, fröken Pratglad och allting (mer än vanligt då).
Matteprovet i andragradekvationer är över, och jag har bara en inlämning, ett kommande prov och lite små skrivgrejer att fixa. Dessutom är vi lediga imorgon, så jag kan ha en pluggfri kväll ikväll (och skjuta upp allt pluggande till imorgon)

Jiiihaaaa!!
Egentligen är jag helt resedeppig efter hemkomsten från USA-resan, men det är ju här jag har mitt liv så lite kul är det att vara tillbaka =) Och det dröjer nog inte länge förrän jag återvänder till USA (kanske bara sjuhundraelva år) men hoppet finns! ;)

Dagens citat
(från Extra Extra på tv3 i lördags, när dom ska gissa kändisar och får ledtrådar av dagisbarn, denna gång var kändisen självaste Bjööörn Gustafsson)
"- Han ser ut som en ängel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback