Det är typ tisdag

Kom hem för två timmar sen, har varit och kollat på E när hon uppträdde i skolan. Hon hade nog mest fans i publiken tror jag; systern, pojkvännen, V, T, A, M och jag var där. Tjohooo! Hon var en av dem som sjöng bäst, och det säger jag inte bara för att hon är min vän =) Kände några andra också som uppträdde, alla var jätteduktiga!
Vi hade köpt blommor och jordgubbar till E, sen drog hela gänget till McDonalds och åt. Inte så dumt!

Gick på stan ett antal timmar med A och M innan konserten, och jag hittade äntligen ett par jeans - smala ben och normal midja - precis vad jag behöver! I lajk ;)

Nu är jag supertrött, har sovmorgon imorrn men jag satsar på att gå och lägga mig rätt "tidigt" ändå, är helt slut. Jag skulle varit ledig hela dagen imorgon på grund av en kombination av kompledigt och arbete på valfri plats, plus att det är mösspåtagning imorgon så då skulle vi vara lediga på eftermiddagen.. nej, läraren som sa det hade visst fel.. ojdå!! Bläää. Så nu har jag två lektioner på eftermiddagen och slutar sent. Plus ett läxförhör på franskaglosor som jag ej övat till. Intresseklubben antecknar, mhm.

"When life gives you lemons you shuold make lemonade". Yeah right!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback