Måndag

Godmorgon världen!
".. här kommer jag, säg vart går färden, vart åker vi idaaaag..."

Så var det måndag igen, och trist väder också. Men det finns värre saker!
I går såg jag Hairspray på bio; en och en halv timme sång och dans, höga frisyrer, stora kjolar och så vidare..
Den var helt okej.

I lördags var jag också på bio, med E och V. Vi såg "1408" (E:s idé!). Även om jag var jätterädd och sa till E att hon var dum som dragit med oss dit och se den filmen (vi stod där och velade om vi skulle se någon annan film istället) så var det inte så farligt. Kul med lite omväxling, att se någon film som inte bara är "hejsanhoppsan-allt-är-så-toppen-här-mitt-liv-är-perfekt-och-en-rosa-dröm-tralalalaaa".

Corinne Bailey Rae - Put your records on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback