Förra veckan

Förra veckan:

Jag är glad och går på gatan och pratar i telefon. Framför mig går en tjej som ser ut att vara i min ålder. Plötsligt vänder hon sig om och granskar mig med blicken från topp till tå, sen vänder hon tillbaka och fortsätter gå. Hallå, liksom? Blev irriterad men jag bara fortsatte prata i telefon. Typ 2 dagar senare kom jag på att jag skulle sagt " Ursäkta, va f*n glor du på?".

Som vanligt. Jag kommer alltid på i efterhand "Jag skulle sagt sådär, haha!" eller "Jag skulle svarat så, då hade dom nog blivit förvånade!" Feg som jag är är det ju förstås alltid saker jag aldrig skulle säga i verkligheten.

Hon tyckte säkert att hon var snyggare, coolare och bättre än mig.
Jag skulle sagt "Ursäkta, va f*n glor du på?"

Kommentarer
Postat av: My

Men varför bry sig? Glo tillbaka bara utan att säga någonting!

2007-10-08 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback