Bowling godis och Ben&Jerrys

Var och bowlade i dag. Tjoo! Det var jättekul, tills det började gå dåligt. Alla klot rullade i rännan! Aja man kan ju inte vara bäst på allt ;) Sen åt vi mat på 7-eleven och åt lite Ben&Jerry-glass (Chocolate Fudge Brownie). 24 kr för värsta lilla burken - oj så dyrt men åå så gott!

Ett gott skratt förlänger livet
(även om jag kommer vara sååå rynkig i ansiktet när jag blir gammal)

Och så har man ju ätit godis idag. Igen. Jag som skulle vara så himla nyttig och träna varannan dag och allt. Nej det går ju inte så bra med det. Jag måste sluta äta godis och börja dricka aloe vera istället! Det ska tydligen vara väldigt bra. Mucho bättre. Borde nog träna lite oftare också. Det är bara att ta på sig regnjackan och ut promenera i detta skithöstväder!

Är det bara jag som sitter och uppe och ugglar så här dags?
Alla verkar gå och lägga sig "tidigt". Hallå det är höstlov! Ledigt! Det är ju man kan vara uppe sent och sova länge på morgonen.

Jag fattar inte vad det är med mig. Bara för att en liten grej hände spolar jag tillbaka tiden ett år och börjar tänka som om då vore nu. Det var ett år sen och nu är nu! Ska det vara så svårt att sluta älta grejer? Suck... Är så himla trött på att tänka. "Tänk om" är unbelivable enoying och sorgligt.


And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love no glory
No hero in her sky

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes...

I can't take my mind off of you
I can't take my mind off of you
I can't take my mind off of you
I can't take my mind off of you
I can't take my mind off of you
I ca't take my mind...
Damien Rice

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback