Snyggodag

Yo yo yo.
Sov 5 timmar i natt.. då blir hjärnan konstig! Väldigt kort skoldag idag, det gillar vi =)
Var med mamma och köpte skor efter skolan, sen jagade vi runt halva stan efter dom där jeansen jag spanat in i typ mer än ett halvår.. nu e dom mina! Gråa stuprör, skiiiitsnygga. Köpte en ny väska också. Och pappas julklapp.
Sen gick vi och kollade i skyltfönstrena på NK. Barndomsminnen. När jag och min syster var små brukade mamma och mormor åka med oss in till stan varje år runt jul och titta på den spännande julskyltningen. I år är det ganska gulligt, handlar om en liten flicka som heter Sara och så är det en massa gosedjur och en isbjörn och en rosa drake som är stylist och en liten fliur med svans som sover i månen.

Finally, både historian och psykologin klara och inlämnade. Tjoho! (Nu skålar vi i Ramlösa Persimon och grape! och äter apelsin)

Queen - Bicycle race

Idag är jag snygg!


Hur man säger @ på engelska
- elephant nose ey

Kommentarer
Postat av: charming man

kul och shoppa.

Postat av: Sofia

Härligt att äntligen köpa något som man har gått och suktat efter en längre tid! :)

2007-11-26 @ 21:45:59
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback