Kyckling på fredag då mår man riktigt bra

Fast vi ska inte äta kyckling idag.

Allt jag har gjort den här veckan är - plugga. Och somna på bussen på väg hem från skolan. Haha =P
Men nu är Svenskaprovet förbi, och ganska enkla grejer är kvar. Mindre än 3 veckor till jullovet! whoho! ;)

Äntligen helg!!

I dag har jag skrattat som aldrig förr. Hahaha vid lunchen skrattade allihop för att alla skrattade, och efter skoleen. För då satt A, T och V och väntade mig på en liten bänk med något bakom ryggarna. En påse! Med massa fina presenter! Och en ballong med mitt namn på! De var jättefint =D Dom är verkligen söta! Men vi saknar E. Hon har det bra på sin semester och sitter på fik halv nio på morgonen efter att ha solat flera timmar. Man blir ju avundsjuk! Här får vi gå upp i mörkret och masa oss iväg till skolan i snöslask..

Men men, jag är inte sur för det. Tack vare mina söta små friends är jag i födelsedagsstämning!
Och jag har bakat världensgodaste muffins.

Dagen lååt
Magnus Uggla - Varning på stan


Hur säger man istidengelska?
- Icetime

Kommentarer
Postat av: Marja

Grattis i efterskott? Bokat en muffins?

Postat av: zio

iceage

2007-12-04 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback