Frejdag hele veckan

Hahahaha.. Idag var jag "flickan med rullväskan" i skolan. Nej, jag har inte börjar dra en klumpig resväska efter mig istället för en handväska, och nej jag skulle inte resa bort. Vi skulle ha teater! Det gick asdåligt när vi ändå är inne på ämnet, men skit samma! Dessutom gjorde jag bor mig vid alla tunnebanespärrarna, men whatever.

Filippa Bark är roligast just nu!
"Ja, och.... nu är det nog väldigt många som undrar; hur uppstod påskriset?
Jo, det var så att det var faktiskt en indian som ramlade i en buske.. och resten kan ni ju räkna ut själva.
Asså, hans fjädrar fastnade, och så.. sen så tyckte man att det var snyggt, så lät man dom vara kvar, och just då så var det påsk, logiskt nog." xD

Näääe, nu åkte Cristoffer ut från Idol... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback