Fredag igen! =)

Plugg plugg plugg! Nu har jag pluggat färdigt.. för idag. Svenska, historia,psykologi, franska, engelska.. det snurrar. Nu är jag klar med psykologiinlämningen, och svenska läxan har jag läst. Nu är det bara den där &#%t) hemtentan i historia kvar. Den här veckan. Precis när jag är klar med det blir det plugga till svenska essä-skrivning & franska uppsats-på-en-lektion. Men, det är bara att bita ihop. Jag vet att det finns folk som har det värre med plugg. Det här är nog faktiskt första fredagen jag inte kan säga "äntligen helg!".

Även om det är asmycket skola nu så såklart händer det lite rolige grejer i helgen också =)Imorrn blir det kompisar  & födelsedagsfirande (grattis T 17 ååår idaaag!) och på söndag blir det släktkalas. Härligt härligt!
Saknar E, hon åkte iväg på solsemester idag och är borta 2 veckor!
Snyft =( Saknar dig gummaaan!

The Streets - Dry your eyes
Good day mate!


"het, jag vet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback