"Aloe vera-kväll" och tv-missbruk

Äntligen, den jobbigaste skoldagen på veckan är över! Att va i skolan 8-17 är inte kul. Dessutom missade jag nästan bussen i morse. Hatar att stressaaaaaa.

Sitter här på mitt rum och håller mig undan, mamma har "Aloe vera-kväll" med sina väninnor. Om det är någon som undrar så innebär det att en försäljare kommer och försöker (nästan desperat) sälja aloe vera-stuff till folk. Det är en himla massa babbel, och prylarna är dyra, men man får smaka aloe vera! Det är gott, i alla fall den som är liite smaksatt. 

Väntar på att Grey's Anatomy ska börja, det är dubbelavsnitt ikväll.
Okej, jag erkänner.. jag missbrukar tv. Brukar ju skoja om det, men jag undrar om det inte är lite mer allvarligt än jag låtsas om. I dag satt jag typ 10 minuter och pratade om olika tv-reklamer med A, eller snarare berättade eftersom det bara var jag som pratade. Jag kan ha hört fel, men jag tror hon sa till slut "jag vet inte, jag lyssnar inte längre.." haha xD

tjooohej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Marja

Haha, tack för pep-talket ^^ jag har typ en dag i veckan som jag bestämmer i förväg då jag får äta godis. Det behöve rabsolut inte vara samma dag varje vecka, utan man gör lite som man känner!

Postat av: Marja

Jo, det funkar! En gång i veckan tycke rjag är lagom mycket. visserligen råkar jag ibland verkligen vräka i mej godis den dagen,men jag är ganska säker på att det är mindre godis än vad jg annars skulle ha fått i mej helöa veckan!
Nu ska jag plugga matte! :)

2007-11-17 @ 17:59:09
URL: http://www.marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback