The OC 2003-2007

Snyft. Jag började gråta när jag satt där och så det allra allra sista avsnittet av OC. Men jag grät inte lika mycket nu som när Marissa dog.. hujeda mig! Tårarna rann som floder ner för mina kinder då...  Har följt OC sen 3:e avsnittet i första säsongen, och har haft mina crazy-OC perioder. I will always love it!

Okej lite töntigt kanske, det är ju bara en annan ungdomsserie men jag kommer faktiskt att sakna den! Att kolla alla avsnitt igen på DVD-box är inte samma sak...

Dagens låt:
Mika - Love today

Jag är ledig imorgon! Och sotare kommer hit och trixar någon gång mellan 7.30-16.00. Då vill man inte stå där nyvaken i pyjamas och göra frukost! Haha.


Kommentarer
Postat av: jenny

jag grinade också. det är ju sorgligt när det tar slut ju, när man har följt det så länge. och nu säsong 4 har det faktiskt varit riktigt bra, så jag tyckte verkligen inte att det skulle ta slut..

2007-05-21 @ 12:47:05
Postat av: Johanna

Visst var det sorgligt! Men säsong 4 var bättre än vad jag trodde den skulle bli, faktiskt. Du... vad sägs om OC-maraton någon kväll? :D

Postat av: jenny

ja, jag hade tappat hoppet för oc efter aäaong 3, men nu har jag börjat gilla det jättemycket igen. oc-maraton låter skitkul! vilka säsonger har du? har fortfarande bara ettan, plus en del inspelade. fick världens längtan att se om alla avsnitt igår, så det passar bra!

2007-05-21 @ 20:29:52
Postat av: Johanna

Haha jag har också blivit OC-galen igen :D jag har också ettan, och så inspelade.. men säsong 2 är på gång, måste bara våga beställa den! :P spelade du in det avsnittet där Marissa dog??

2007-05-22 @ 08:52:40
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: jenny

ja, jag har det. har inte du det, eller?

2007-05-22 @ 18:41:35
Postat av: Johanna

åå det är så bra! nej jag vet inte, har inte kollat igenom mina band på jättelänge :P jag skulle beställa säsong 2 idag men den var slut så jag får vänta ett tag innan jag kan beställa den.. men de avsnitten du har + de jag har kanske duger så länge till ett maraton? :D

2007-05-22 @ 21:59:39
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: jenny

ja, hela säsong 1 är ju rätt mycket, så jo, det är klart det räcker till maraton...

2007-05-23 @ 07:49:39
Postat av: Johanna

jaa det är ju några timmar.. hihi :) har hittat en del avsnitt från säsong 3 också som jag spelat in!

2007-05-24 @ 18:25:27
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback