Maj nånting

Nu börjar jag bli trött, men ska blogga lite ändå sen blir det god natt.

Idag var en kort dag i skolan och nu har vi ledigt i 5 dagar. 5 dagar! Torsdag fredag lördag söndag och måndag. Jihoo! Och det blir massor med träffa kompisar och familj och såna människor som jag äääälskar ändå upp till månen och tillbaka.

Efter skolan drog jag in till city och kollade efter binkini till beach 2007 ;) Men jäklar var svårt det var! Först köpte jag en överdel, för jag var ju övertygad om att underdelen jag kollat på fanns kvar, absolut liksom! Men nej, storlek 34 eller 40 är inte så mycket att välja på. Så jag blev "tvungen" att köpa en annan bikiniunderdel och en till överdel (det ska ju matcha!) för typ 250 spänn och man kan ju inte lämna tillbaka badkläder så nu sitter jag här med två bikinitoppar och en bikinkitrosa.. ja. Det blev i alla fall en mörkbrun bikini med paisleymönster och det är skitbra för jag är såå snygg i den färgen ;) coooool.

Vi håller på att spela över våra hemmafilmer från videoband till DVD, och då måste filmerna rulla hela tiden, det är jättemysigt att kolla på! Allt det där man inte minns men ändå varit med om. Jag lärde mig prata väldigt tidigt så det är kul att höra på :) Det roligaste hittils var definitivt när jag och min syster uppträdde till Spice Girls i kjol och svarta klackskor. Min syrra var grym på höftrullningar! Jag var 8 och hon 6 år då.

Jag lyssnar på...
Maria Mena - You're the only one


Mary-Kate och Ashley Olsen var mina idoler för några år och de har minst sagt förändrats den senaste tiden,jag gillar mer den stilen de hade förut. Nu är det mest skyhöga klackar och bylsiga kläder som inte alls passar på deras pinnsmala figurer. Men, det finns några coola outfits.

Kommentarer
Postat av: din trogna läsare

gud va duktig du är som köpt bikini! :O det är så svåårt.. Och va kul att du hittade en som du va "såå snygg i".. kan du inte lägga upp en bild på hur du ser ut i den? :) tack på förhand! :)

2007-05-17 @ 14:35:20
Postat av: Johanna

hej igen :) haha aa det var svårt! näe jag tror inte att jag ska lägga upp nån bild på mig i den :P

Postat av: Anonym

varför inte? du passde ju i den..

2007-05-18 @ 15:21:55
Postat av: Johanna

jaa men jag vill inte lägga upp nån bild! :)

2007-05-20 @ 13:17:32
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: Anonym

trisst! :/

2007-05-22 @ 22:41:28
Postat av: Anonym

trisst! :/

2007-05-22 @ 22:41:38
Postat av: Anonym

LÄGG UPP BILD! grrrrr

2007-05-24 @ 09:14:21
Postat av: Anonym

LÄGG UPP BILD! grrrrr

2007-05-24 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback