5 maj

Har precis kollat klart på Shall we dance med Jennifer Lopez, Richard Gere och Susan Sarandon i rollerna, den var bra! Blev jättesugen på att dansa så syrran och jag körde pardans på mitt rum - vi var väldigt klumpiga. Och mamma tyckte att vi stojade för mycket, klockan är ju ändå nästan halv tolv.

Annars har jag varit ute rätt mycket i dag. Först var jag och shoppade en sväng med M. Jag köpte en grej man hänger halsband på som ser ut som en minimini provdocka, sån där utan huvud och så sitter det krokar att hänga halsband på i toppen. 39.50 kr på Indiska, grejt. Sen gick vi en härlig promenad och jag blev asrädd för "det blåa ljuset".

Nu ska jag lyssna på massor av Mika-musik  ;)

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback