4 maj

Hela den här veckan har varit upp och ner och allt har varit fel, nästan allt. Skönt att skolveckan är över så att man kan ta nya tag efter helgen. Så sa jag förra fredagen också. Hmm.

Denna dag har varit ovanligt meningslös. Jag ville inte gå upp ur sängen i morse, men till slut lyckades jag en halvtimme efter att klockan ringt. Kommer till skolan och få veta att första lektionen behöver bara de som ska göra kompletteringar i ämnet vara där. Yaay! (Inte jag alltså). Är en av dom få i biblioteket och sitter där och typ rullar tummarna tills matten som börjar kvart i tio. För att göra en tråkig historia kort - matematik var den enda riktiga lektion vi hade denna dag, så det blev en himla massa håltimmar fram till 2 då vi åkte hem, eftersom sista lektionen var "frivillig".

Jag är jättetrött, har tränat i dag! :)

En fundering som jag glömt bort men började tänka på för ett par dagar sedan är
Vem är du A.K? Jag vill veta! Hihi :)

Grease-feber!
Vi köpte filmen Grease för några dagar sen, tittade på den i onsdags när jag var sjuk (mellan migränanfallen haha).
Den är så braaaa!!!
"You're the one that I want (you are the one I want) whu hu hu uu honey" Se den! ;)

Kommentarer
Postat av: din trogna läsare :)

ja och vi är fleeer som vill veta! A.K vem är du? :)

2007-05-05 @ 19:00:32
Postat av: AK

Det finns ledtrådar, det finns ledtrådar

2007-05-06 @ 01:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback