27 maj

"Men sluta nu.."
"Nääej, jag slutar inte tills jag får!"
"Får? Det är ju snälla djur på Gotland!"

Det tog ett tag innan jag hörde vad han sa men sen var det jättekul! :)

I dag är det mors dag, grattis mamma <3
Vi åkte och tittade lite på nya möbler, åt fish'n'chips på stan och storhandlade i mataffären. Soligt väder var det också! Sen grillade vi på kvällen med vår nya supergrill - det tar typ 5 minuter från det att man fixar med grillkolen tills maten är färdiggrillad! Wow liksom ;) Det blev veckans godaste hamburgare!
Min syster har köpt Mary-Kate och Ashley-filmen New York Minute, den är faktiskt rätt bra.

Citat från filmen
"I can't even function without my day planner. You know, I'm trying to think of a reason to keep on living.
Still trying... Still trying
."

Dagens låt...
Outkast - Hey ya

Nu är det verkligen "godnatt", ska upp 05:45 imorgon. Yeey!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: alicia

är du kär i nån just nu??

2007-05-29 @ 22:31:21
Postat av: din trogna läsare

du ahr inte skriv på jätte länge nu johanna.. vart har du tagit vägen?

2007-05-31 @ 19:19:16
Postat av: Johanna

alicia: hmm nej, varför frågar du? :P
trogna läsare: jag har inte alltid något att blogga om och då blir det en paus på några dagar då och då. men jag e här! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback