25 maj

Att duscha i iskallt vatten klockan 10 på morgonen när man precis har vaknat är inte roligt.
Bara för att varmvattnet försvann.

Blades of Glory i går var skitbra! Se den! Jag skrattade högt flera gånger, och det är ovanligt. Alltså är det ett tecken på att den verkligen är något att se! ;)

Efter bion med M åkte jag för att träffa min kusin K som jag inte har sett på minst 2 år. Vi hade kul, gick på magdansuppvisning och fikade 1 1/2 timme. Det var en lååång dag.

I dag är det släktkalas i gen! Det blir typ 25 gäster, släkt+vänner till mormor och morfar. Det kommer att bli jättekul! Måste dra nu, ciao.

"My höömps my höömps my höömps my hööömps"
 - Will Ferrell i filmen Blades of Glory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback