24 maj

Jippie! Nu är jag klar med alla läxor! Precis allting. Eller jag har franskan kvar, för jag mådde illa och var hemma idag så jag kunde inte göra den på rasten.. Men annars har jag inga läxor/inlämningsuppgifter kvar som jag behöver arbeta med denna vecka. Det är häärligt! ;)

På kalaset i går diskuterade vi förkortningar på Internet:

brb - be right back
lol - laughing out loud
omg - oh my god
afk - away from keyboard
cs - ses

haha det var kul! :) fast jag använder aldrig såna förkortningar när jag skriver... typ.


I morgon ska jag gå på bio med M. Vi ska se Blades of Glory med Will Ferrell i en av huvudrollerna. Den verkar vara askul! Och någon gång måste man ju gå och se Pirates of the Caribbean 3 - såklart!

Citat ur OC, avsnitt 16 säsong 4 "The end is not near it's here"
Seth: Ryan, come in, sit!
Ryan: Yeaaah.. not gonna happen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback