21 maj

Vädret här är är tråkigt i dag: grått och mulet. Jag känner mig precis som vädret! Grå och trist. Vi har ju ledigt i dag på grund av någon planeringsdag för lärarna. Var och shoppade lite på förmiddagen/eftermiddagen och hittde ett par riktigt bra träningsbyxor på Stadium, 2 linnen och en t-shirt på Indiska plus att vi köpte lite presenter till mamsen - det är ju mors dag på söndag! Och så fyller hon år dagen efter. Mycket paket blir det :)

Jag tappade hakan i dag. Stod där tyst och osynlig vid busshållplatsen med mp3:n i öronen, men jag tappade hakan faktiskt. It is a good thing! Det var en rolig sak mitt i allt det tråkiga. Varför jag tappade hakan? Jaa det kan man undra ;)

Min medicin mot detta mystiska humör jag har i dag:
- Glass
- En bra TV-serie


Så nu säger jag och mina två nya vänner Ben & Jerry hejdååå för vi ska stänga av datorn och titta på massor med gamla OC-avsnitt! (På VHS såklart - boxarna får man köpa senare)

Dagens låt:
Panic! At The Disco - Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Supressed Memories

eeeeeeew!

2007-05-30 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback