20 maj

Har precis kommit hem efter en helg på min faster och farbrors landställe. Det var härligt med sol grillning skogspromenad fotbollsspel med kusinen och jag sov så gott!

RIX FM festival 2007 i fredags var kul! Tänkte typ halva dagen "Vad ska jag ha på mig?" men det blev ett vanligt linne+ jeans och tröja, det var ju ändå ganska varmt. När vi åkte hem vid elva-tiden frös jag som om det vore -10!

E-Type= blä! Jag har blivit allergisk mot honom sen min pappa började lyssna på den där creepy-rösten klockan 9 på morgonen varje lördag! Och sen fortsätter det resten av dagen.. blää! Bäst var Måns Zelmerlööw! Sen Martin Stenmarck som sa "Fan va ni e vackra!" hela tiden. Det blev mest allsång när han sjöng den där "jag kommer inte heeeeem i kväääll om jag känner mig sjääälv" Det va skoj! Jag och M var med och skrålade, hela publiken sjöng typ halva låten utan att han behövde sjunga med :) Melanie C var också rätt cool, värsta arm muskler hon hade då! Men hon var ju Sporty Spice på 90-talet...

Nu är det dags att komma ner på jorden igen! Har ju kriminologi, engelska, geografi + svenska och franska att klara av! Det tar aldrig slut...

puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback