13 maj

Citat ur OC, avsnitt 15 säsong 4 "The night moves"
Seth: You have to remember we are real brothers now, bloodbrothers.
Ryan: You.. you donated your blood to me? But I thought your body didn't like needles.
Seth: It turns out, my body also don't like to faint but we O- types got to stick together.
Ryan: That's weird, because all of a sudden I have this strange urge to listen to Death Cab and read comic books.
Seth: Really?
Ryan: No, It was a joke.

(nånting sånt, kommer inte ihåg exakt men lite roligt var det i alla fall )
Nästa söndag klockan 18.30 på Kanal 5 är allra sista avsnittet av OC! I will not miss it! ;)

Plockade fram årsboken i dag, som vi fick när vi gick ut nian. Läste kommentarerna jag fått på "hälsningar"-sidorna och blev jätteglad. Hälften av det är säkert påhittat, det är sånt man skriver där och då när det känns jobbigt att skiljas åt och blabla, jag liksom storgrät och sa "vi kan ju inte bara sluta ses, vi byter mobilnummer!"  på avslutningen till någon jag knappt umgåtts med under de 9 åren vi gick i samma klass. Men jag är säker på att några människor var helt ärliga när dom skrev det dom skrev, och det blir jag glad av! :)

 Jag kom nu precis hem från prommenaden med M, vi gick extra långt i dag det var bra! Sen gick hon myrsteg hem till sig och jag baklänges hem till mig.

Nu blir det 40 minuter på motionscykeln, duscha och försöka sova några timmar innan det är måndag igen.

Dagens låt : Bloc Party - Kreuzberg

Kommentarer
Postat av: jenny

mm, det där oc var härligt igår. synd synd att det tar slut nu...

2007-05-14 @ 06:48:54
Postat av: M

Haha, gick du hem hela vägen backlänges ? XD jag tyckte jag såg att du vände dig om ;) :P

2007-05-14 @ 16:22:35
Postat av: Johanna

jenny: jag kommer att sakna OC :( det är tydligen ett oväntat slut, har jag hört. Spännande! :)
M:Jaa hela vägen till övergångsstället sen blev det pinsamt! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback