11 maj

hey girl, you are beautiful

I natt sov jag typ 5 timmar och vaknade med världens fetaste påsar under ögonen, mest var det på ena ögat, haha. Wierd var det. Åkte till skolan för att göra den andra delen av nationella provet i matte (som egentligen är den första delen) och sen åkte jag hem igen, jag mådde pyton. Fast först stannade jag vid Konsum och köpte lite grejer.

Nu är jag jättemysigt klädd i ceriserosa pyjamasbyxor, ljusrosa tröjtunika, gröna sockor och grönrandig kofta. Det passar inte alls ihop, men det är coolt ändå på något sätt. I like it!

Detta köpte jag på Konsum:
Ben & Jerry's!

 - Center choklad, mörk choklad med mörk fyllning, 70% kakao. Den är jättego!
 - Ben & Jerrys Cookie Dough Ic Cream - Vanilla ICe Cream With Chunks of Chocolate Chip Cookie Dough

Yeaah! Äntligen köpte jag Ben & Jerry-glass! Hoppas det är lika gott som jag hört att det är :)
Den kostade 50 spänn men jag säger så här : Because I'm worth it!

Nu är det filmtajm (efter 4 timmars pluggande), häärligt! Ska kolla på Dirty Dancing och 10 orsaker att hata dig (se bild).

Ooops, glassen smälter!
Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback