10 maj

Life still sucks, seriously. Men men det är väl bara att bita ihop så blir det bättre snart.

Jag står upp till knäna med pluggande, det tar aldrig slut! Har inte tid med något annat längre. I helgen ska jag bara göra roliga saker, och äta gooodis! =) men så kommer det inte att bli nej... vi har ju massor med inlämningsuppgifter till vecka 21. 4 stycken tror jag det är, jippie! Jag hinner ju inte göra något nästa helg för då ska jag ha roligt så det blir att plugga denna helg ännu mera.. fan också.

Jag älskar den nya serien Kyle XY på Kanal 5 torsdagar kl. 20.00
Det är bara föör bra

Dagens citat
"När dom där småkillarna raggade på oss jag ba
'fan är det så här det ska va?' "

Nu är det godnatt, har ju nationellt prov i matte A imorgon 8.30, längtar!! (inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback