9 mars

Livet börjar här och nu
Idag finns bara jag och du
Jag vill lämna det som var
Vågar du vågar jag

Lite pinsamt men jag tycker faktiskt att låten (Sanna Nielsens vågar du vågar jag) är ganska bra. Trallvänlig eller vad man ska kalla den. Tralaalaa...

Idag mådde jag asdåligt i skolan. Fick kraftiga magsmärtor, det gjorde sktiont. Ringde till far och sa att jag ville hem men jag kunde inte åka kollektivtrafik eftersom jag skakade, mådde jättejätteilla, kallsvettades och hade superduperjätteont i magen. Så han kom och hämtade mig, efter att ha åkt fel 3 gånger. Jag väntade på parkeringen och dom hade After Ski utanför entréen med våfflor och sköna låtar som "När vi gräver guld i USA.." Coolt eller vad? ;)

När jag kom hem  och la mig i sängen somnade jag nästan direkt.
I morgon är det exakt 4 månader kvar till jag åker till London!

Dagens låt: Hilary Duff - Play with fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback