5 mars

I går skulle jag gå och lägga mig tidigt, men jag fastnade vid filmen "Eight days to live" som gick på Kanal 5. Bland andra hade Kelly Rowan (OC-mamman Kirsten) en stor roll. Filmens handling var att sonen försvinner spårlöst efter att ha åkt på en bilresa. Pojken anmäls som försvunnen och det finns inte mycket hopp men mamman kämpar för återfinna sin son. Den var jättespännande och man blev riktigt tagen av den. I alla fall jag. Och speciellt eftersom huvudpersonen var så söt! Dustin Milligan.

Jag har klippt mig i dag! Det blev snelugg och uppklippta toppar. Frisören sa att Ashley Olsen inte alls har lika tjockt fint hår som jag... hihi :)

Mycket TV blir det i kväll:
Anna Pihl TV4 20.00, Leende Guldbruna ögon SVT1 20.00
CSI
Kanal 5 21.00, Cityakuten TV3 21.00
Prison Break
TV3 22.00

Och kanske lite Toblerone också... kanske!

Bara för att idrottsläraren är dum
"Det var ju nära i alla fall Johanna!"

Nu ska jag som sagt se på TV.
Och just det jag sa ju till L att jag skulle göra geografigrejen också! Jaja det får bli i reklamerna eller nåt... haha.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: C

varför säger alla frisörer så? jag klipper mig på nya ställen varje gång jag klipper mig och ALLTID när jag tar med mig bilder på kändisar så får man höra "men ditt hår är myyyyyyyycket finare"

2007-03-11 @ 19:17:12
Postat av: Johanna

det har jag inte tänkt på förut.. men det e så sant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback