4 mars

I dag är det söndag. Vanligtvis veckans näst värsta dag (måndag e värst!) och väldigt tråkig. Men i dag är det nog lite roligare. Jag, min syster och mamma har varit ute på en lång promenad, så förhoppningsvis kommer det att hjälpa mig sova i kväll. Det är bra att röra på sig! Och nästa vecka kanske jag kan börja gå på gymmet igen! ;)

När vi kom hem från promenaden gav pappa oss varsin JÄTTEtoblerone från Danmark. Gottgott, men den får jag spara till fre-lör.

Jag letar för fullt efter bilder att ha med till frisören i morgon. Äntligen ska jag klippa mig! Just nu vill jag ha hårsvall á la Mary-Kate och Ashley men vi får se vad det blir!

Nu ska vi äta våfflor med glass och dricka blåbärsoppa :)

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback