3 mars

I morgon kommer jag bli jättenervös (medvetetet eller undermedvetet) för måndagen - då måste jag verkligen göra allt för att kunna somna på kvällen. Vakna tidigt, gå en låååång promenad under dagen, dricka massa thé och så.. om nån har nå fler tips på hur man somnar enklare innan första-skoldagen-efter lovet får ni gärna dela med er!

Torsdagen var ändå roligast, när min mormor ville bjuda oss kusiner på McDonalds. Det var jag, min syster, lilla kusin M, stora kusin M och mormor såklart. Sen åkte vi ut till mormor och morfar och var där en stund. Min morfar, som är 85 år och genomgick en höftoperation för några månader sen (kanske till och med ett år?) var uppe på taket och sotade skorstenen(?) i måndags! Hujeda mig! Haha.

I dag var jag med mamma och syster i stan för att lämna lilla kusin M hos sin pappa och samtidigt byta en tröja. Vi skulle bara byta tröjan men det resulterade i 2 timmars klädprovning av ett dussin plagg på Gina Tricot och vi gick därfrån med varsitt nytt plagg och den andra tröjan kvar i påsen. Hahahaha :P

På bussen hem såg jag en av barnskådisarna i min all time favorit- serie Barnen på Luna. Ni vet, den där serien om 4 barn som förlorar sina föräldrar och ska bli omhändertagna men så tillsammans rymmer dom på en båt som heter typ Luna. Den var iaf den bästa serien jag visste!  Jag har faktiskt sett tre av fyra skådespelarna i verkligheten! :)

Nu ska jag äta lite rester från i går -  thaimat! ;)
Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: anonym

Okeej:S hur gammal är du....?

2007-03-03 @ 19:04:21
Postat av: Katharina Krok

oj vilken attans tur du har. jag har letat efter barnen på luna i flera dagar på stan. det käönns tryggt att dom verkligen finns där. jag älskar barnen på luna.

2007-03-05 @ 19:41:51
Postat av: Johanna

Anonym: jag är 16 hur gammal e du? :)
Katharina Krok: Nej alltså jag bara hittade bilden på lovefilm.se, jag har inte hyrt den. Men det går säkert att köpa filmerna på internet! Mm serien är fin :)

Postat av: Tony Irving

Mmmm thaimatrester är the shit

2007-03-09 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback