27 mars

Jag tänkte skriva massa tråkiga saker om att jag snart kommer att bli deperimerad och att jag också vill ha kärlek, blablabla och så blev det lite jobbigt för han gick på bussen samtidigt som jag gick av och han är fortfarande helt okej snygg och så blev jag lite mer deppig, fast det är sol ute.

Men sen lyssnade jag på...
You'll be in my heart, den som är med i tecknade filmen Tarzan (?) och Phil Collins egentligen sjunger, men min älskling Teddy Geiger  har också spelat in samma låt och den är så underbar! Nästan bättre än Teddys egna låtar.

Så nu känns det bättre - inget deep-talk idag i a f.
Bara en grej: Att vara vara kär på högstadiet och på gymnasiet är likadant.
Helt hopplöst. (Ibland)

Nu ska jag städa mitt rum igen (som inte blev klart i går).
Hejsanhoppsan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Don't listen to them
'Cause what do they know
We need each other
To have and to hold
They'll see in time
I know

Ääääääääger.
Det är vad han gör.
John Theodore Geiger II.

2007-03-27 @ 21:02:22
Postat av: Anonym

Don't listen to them
'Cause what do they know
We need each other
To have and to hold
They'll see in time
I know...

Ääääääääger.
Det är vad han gör.
John Theodore Geiger II.

2007-03-27 @ 21:02:31
Postat av: Anonym

Don't listen to them
'Cause what do they know
We need each other
To have and to hold
They'll see in time
I know...

Ääääääääger.
Det är vad han gör.
John Theodore Geiger II.

2007-03-27 @ 21:02:34
Postat av: Johanna

åå den är så fin! och ja han äger helt klart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback