26 mars

Jag har en ny säng! En sån där stor, 1.20-säng. Sån som jag alltid drömt om. Men we have a little problem - nu när jag bytte säng drog jag fram alla saker som befunnit sig under den gamla, några lådor proppfyllda med skräp som betyder olik mycket minnen och så. Fast egentligen borode jag slänga hälften! Så igår stod allt inknuffat i ett hörn och nu när jag skulle böja rena, städa och göra fint på mitt "nya" rum (det känns nytt!) så blev det liksom för mycket. Jag får ju ångest för att jag inte kan  kasta någonting!

"Förut var man schizofren men nu mår vi bättre"
Pappa skrattade väldigt mycket åt den där. Han vill förresten skriva en bok som ska heta "Jag, min hund och ett paket skinka". Jag känner på mig att det skulle kunna bli en storsäljare, haha.

Måste nog återgå till städningen nu.
Inga ursäkter nu - här ska kastas saker och skrämma bort damm!
Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback