25 mars

I dag har varit en bra söndag! Vid ett-tiden begav jag mig till centrum för att kolla lite grejer. Det blev stressigt, och varmt men oj vad nöjd jag kände mig när jag kom hem (halv tre). Jag köpte en jättefin lavenderblå tröja + ett grönrandigt linne för 150 kr totalt på Lindex, senaste VR (färgglad - me like!) och lite mat samt ett liten prydnadsgrej som ser ut som en liten lykta men med ett litet skepp inuti som har randiga segel. Finfin!
Det jobbiga var att solen sken ganska starkt för att vara i mars och det blev väldigt varmt...

Väl hemma duschade jag och packade väskan för att senare åka till gymmet. Jag var jättestressad men det gick väl över efter en stund. Ofta glömmer jag packa ner något, men nu fick jag med allt.
Meningen var att jag skulle ta bussen 16.15 men när jag gick och var på väg till busshållplatsen insåg jag att det blev för mycket. Jag frös och det kändes som om mitt hjärta rusade. Dessutom har jag så ont i foten av allt promenerande tidigare att jag typ haltade. Så nu sitter jag här i stället. Och snart ska jag sätta mig i soffan och läsa den där Vecko Revyn. Och äta vindruvor. Gottgottigottgott.

Ha det bäst.
Puss och kram syns på stan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback