23 mars

Nu har jag typ städat hela nedervåningen.. eller säger man undervåningen? Jaja, i alla fall den första våningen i vår lilla radhusdel. Det var tufft! Särskilt när man har hund som hårar en del, det blir ganska stökigt då. Men nu är det rent och fint!

Jag har sett en väldigt söt kille, som jag måste kalla "mystery guy" (eller kanske Dr Myserious? haha) för jag har ingen aning om vem han är, bara att jag sett honom 3 gånger på samma väg när jag gått en promenad runt området. I går såg jag honom igen! Alltid samma väska. Och jag känner igenom honom för att han har så perfekta ansiktsformer. Jag vet inte vart han är på väg, men snygg e han.

Just nu går det en film på bio som heter Ghost Rider. Den skulle jag vilja se! En liten kärlekshistoria inblandad, och så lite läskig. Lite läskig är nog precis vad jag klarar av med tanke på att jag blir vettskrämd av att se reklamen för The Grudge 2. (Men nu säger V att Ghost Rider inte alls är läskig). Det är sällan det går bra filmer på bio nuförtiden. Oj nu lät jag som en gammal tant eller något.

Nu är det mat här, trevlig friday night allihopa!

Freeeeeeeedag!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback