21 mars

Jag försov mig i morse och hela dagen har varit knasig!
Måste upp halv 7 imorgon därför kan jag inte skriva så mycket, ska sova snart.

Bara en av de knasiga sakerna som hänt i dag är att på väg från gymmet (jag var där igen!) höll mitt blöta hår på att frysa lite i kylan så jag fick för mig att jag skulle knyta halsduken runt huvudet. Det skyddade håret (jag vill ju inte bli sjuk!) men det var verkligen ingen hit. Jag tänkte "äh det här går nog bra ändå, det är ju bara 10 minuter hem, jag e smart!" men sen när en förbikörande bil tutade på mig i mitt huckle så tog jag av halsduken, för då blev det pinsamt...

Så himla dåligt att alla andra har påsklov vecka 14 men jag har vecka 15! Så var det inte förut... varför ändra liksom?

Nu är klockan 22.24 och jag ska hoppa in i duschen och sen sova.
Godnatt dröm sött.

Dagens låt:
Nelly Furtado - Say it right


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är för att alla i sverige inte kan ha lov samtidigt så delar man upp det. dessutom får vi ju fredag och halva torsdagen extra, så varför klaga?

2007-03-22 @ 18:58:06
Postat av: Johanna

jo det förstås.. haha det har jag inte tänkt på, lyxigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback