20 mars

Hallihallå!

Det var två dagar sedan jag skrev sist och jag har fått en och en annan kommentar om att jag uppdaterar för sällan, men nu var det faktiskt så att vi har skaffat trådlöst internet och det har varit en massa problem med det, nu är jag tillbaka med samma "gamla" nätverk som inte är trådlöst, så nu funkar internet! Jihoo!

Sen vet jag inte om alla 3 kommentarer på förra inlägget var så seriösa, men det är väl kul att ni vill att jag ska uppdatera oftare. Men jag äter väl inte för mycket pizza? Och jag tror inte att jag är populär heller... hmm.

Det var en helkul fredagskväll!
E var sjuk och A hade en jätteviktig handbollsmatch så dom kunde tyvärr inte följa med, men det blev jag, E, T och V som hade väldigt kul ändå. Vi åkte till T:s mammas konstatelje, snackade lite och beställde pizza (ja, pizza!) och köpte godis som vi åt medan vi snackade lite till och tog lite kort (en del knasiga bilder). Sen tog vi tunnelbanan till S.t Eriksplan där vi mötte en som heter Emilia som ville följa med och spela Laserdome, så vi 5 gick dit. Vi stod där som ett par vilsna får eller nåt, och insåg att vi skulle spela mot ett gäng militärer.. ohooo! Men det var skitkul när man väl kommit över den där lilla panikångesten över att gå in i det mörka rummet. Jihaa vad vi sköt! Okej okej, jag blev sjuten 31 gånger (12 gånger av samma 2 personer) och jag kom allra sist (20:e plats) men det var skitkul! Det var vi alla överens om. Sen gick vi tillbaka till konstateljen och köpte lite mer godis som vi åt innan vi släckte och åkte hem.

I dag/kväll firar V nyår med sin familj. Dom firar när vintern är över och våren på väg, det är smart tycker jag.Gott nytt år! hihi =)

lördagen var det släktkalas för min kusin M som har fyllt 8 år. Hon har fått 2 marsvin som är ungefär 8 veckor gamla, jättesöta, så vi köpte lite saker till buren i present. Och så fick hon en bok om marsvin. Senare på kvällen sov jag över hos mina coola kusiner men M ville sova hos oss så hon åkte hem till mig och jag var kvar med hennes syster och bror. Jag och S kollade på någon dokumentär om smala kändisar och kommenterade, "näemen guu det där är ju för sjukt!" osv. haha :P

Det var jättekul att träna på gymmet igen, jag ska tillbaka imorgon för ännu en timme styrke- och balansträning. Fokuserar på att stärka knäna, armarna och ryggen. Bara för att jag sa till min medlemstränare att jag hade problem med knäna och ont i ryggen ibland. Så det är bra att jag får träna och bli starkare! Sen gör jag ju lite sit-ups också, för magen. Eller, ganska många. Så många jag orkar x 2 faktiskt, det är lite tufft.

Är Rachel Bilson och Hayden Christensen ett nytt par i kändisvärlden? Gillade i så fall Rachel och Adam so much better! Dom som förresten förlovade sig i senaste OC-avsnittet, Summer och Seth då. Det var lite kul.

- Dagens låt:
Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback